, ,

one year older

13 March 2019 🌼 Happy Birthday To Me!!
Alhamdulillah, i am one year older. Sepanjang 28 tahun hidup, banyak ups & downs of life yang tila dah lalui. Kadang tu rasa macam dah sakit mental but i always believe that Allah takkan uji umatnya lebih daripada kemampuannya. Means, Allah tahu i can face the challenge but i have to find a way to overcome those challenges. I would like to say Thank You to my mama & babah bacause without them, i dont think i can go through everything that had ever happened to me. Until now, there are still there for me. Mama & Babah, you guys are my forevermore. Always & Forever. 

Secara jujurnya tila seorang yang sangat appreciate birthday but tahun ni mood birthday tu mcm berkurang sikit (yes something personal happen, so let it be). Kalau tak, sebulan sebelum dah menghantui hidup husband dan rakan rakan dengan request macam macam. Semalam masuk office semua wish birthday, thank you so much guys. Wishes dekat Whatsapp, Instagram & Facebook pun dah habis reply. Thank you semua. Dapat cake from Aziela and bunga from Izyan. Sayang korang sangat sangat. I guess, i got all excited for my birthday lepas dapat bunga from izyan. What she wrote on the card and the sunflowers really spark joy. Thank you so much Izyan. 

As always, my parents akan belanja makan untuk birthday. Since me and my sister share the same month, we decided to have MEAT for our birthday and i recommend Kay's Steak & Lobster. I went there last year for my wedding anniversary and memang sedap gila makanan dekat situ. Mushroom soup dia paling sedap, sampai mengidam ngidam haha. 

Me and tasha shared the Wagyu Beef Ribs (full rack) ahhh memang banyak and sedap sangat sangat, isi dia sangat lah lembut. tulang dia boleh tarik dengan mudah and tak ada isi yang melekat. Agak kecewa mula mula sebab tak dapat order tomahawk but after rasa the ribs memang hilang rasa kecewa tu. My mom ambil salmon, babah ambil angus and husband ambil sizzling sirloin. Of course we ordered the mushroom soup for appetizer, everyone loves it. Harga dia affordable dengan taste dia. I am very happy that my family love the food. Risau juga tak kena selera mula mula but Alhamdulillah they love it and mama dah plan nanti nak makan sana for her anniversary. They are looking forward for the lobsters. Menu and harga dia boleh refer website, tila ada link dekat bawah.

Husband kata next week baru boleh claim hadiah birthday, yeahhh!! hehehe kena fikir nak apa ni, sebab tak ada idea dah nak apa for present. Kalau tak hadiah, kita makan best best je lah ye sayang. Jom start buat list nak hadiah birthday apa haha. Pening kepala husband nak layan nanti. 

12A-G Jalan Putra Mahkota 7/6B
Putra Heights 47650
Subang Jaya Selangor
Tue - Fri  5pm - 10pm
Sat & Sun 1pm - 10pm
03-5887 1081
Share:

No comments:

Post a Comment